congnghesinhhock31hue
Bạn có muốn phản ứng với tin nhắn này? Vui lòng đăng ký diễn đàn trong một vài cú nhấp chuột hoặc đăng nhập để tiếp tục.
congnghesinhhock31hue

nghien cuu khoa hoc

Tìm kiếm
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Latest topics

» Giáo trình động vật học
by aloneba Wed Sep 18, 2013 12:05 pm

» 130 tiểu luận triết học
by VANPHONG Wed Dec 05, 2012 9:22 am

» HỌC TIẾNG ANH ONLINE QUA HELLO CHÀO
by VANPHONG Sat Nov 03, 2012 1:57 am

» Giáo trình tin sinh hoc
by thimy90 Thu Nov 01, 2012 10:40 am

» GIáo trình công nghệ sinh học nano
by vanducchiu Tue Oct 16, 2012 12:01 am

» Phần mềm hat karaoke trên vi tính có chấm điểm
by nguyenhoangquen Thu Sep 20, 2012 11:07 am

» Làm thủ tục hải quan – giao nhận XNK giá rẻ
by nhokbmt Wed Sep 19, 2012 3:08 pm

» NGHIÊN CỨU TẠO CÂY DỨA CAYENNE IN VITRO SẠCH VIRUS GÂY BỆNH HÉO ĐỎ ĐẦU LÁ (PMWaV- Pineapple mealybug wilt associated virus)
by VANPHONG Thu Sep 13, 2012 8:39 am

» XÂY DỰNG PHƯƠNG PHÁP NHẬN DIỆN VÀ PHÂN TÍCH TÍNH ĐA DẠNG DI TRUYỀN CỦA 21 DÒNG CACAO (THEOBROMA CACAO L.) BẰNG KỸ THUẬT MICROSATELLITE
by VANPHONG Thu Sep 13, 2012 8:33 am

» XÂY DỰNG CƠ SỞ DỮ LIỆU HAI GENE HSP-70 và REVERSE TRANSCRIPTE-RNaseH Ở MỘT SỐ LOÀI VIRUS THỰC VẬT
by VANPHONG Thu Sep 13, 2012 8:28 am

» BƢỚC ĐẦU XÂY DỰNG QUY TRÌNH ĐỊNH LƢỢNG CÁC SẢN PHẨM BIẾN ĐỔI GEN BẰNG PHƢƠNG PHÁP REAL-TIME PCR
by VANPHONG Thu Sep 13, 2012 8:23 am

» Nghiên cứu đa dạng nguồn gen dứa Cayenne bằng phƣơng pháp marker phân tử
by VANPHONG Wed Sep 12, 2012 9:37 pm

» THU THẬP VÀ TỔ CHỨC DỮ LIỆU GENE PHỤC VỤ NGHIÊN CỨU CÂY TRỒNG BIẾN ĐỔI DI TRUYỀN
by VANPHONG Wed Sep 12, 2012 9:33 pm

» NGHIÊN CỨU KỸ THUẬT VI GHÉP CÂY BƢỞI
by VANPHONG Wed Sep 12, 2012 9:29 pm

» XÂY DỰ NG QUY TRÌNH PHÁT HI Ệ N VIRUS PMWaV-1 GÂY B Ệ NH HÉO ĐỎ ĐẦU LÁ (Mealybug wilt) TRÊN CÂY D Ứ A CAYENNE B ẰNG PHƯƠNG PHÁP RT-PCR
by VANPHONG Tue Sep 11, 2012 11:37 pm

» BƯỚC ĐẦU ĐÁNH GIÁ MỨC ĐỘ ĐA DẠNG DI TRUYỀN CỦA QUẦN THỂ ĐIỀU (Anacardium occidental L.) TẠI TỈNH BÀ RỊA – VŨNG TÀU BẰNG KỸ THUẬT RAPD VÀ AFLP
by VANPHONG Tue Sep 11, 2012 11:33 pm

» ĐÁNH GIÁ SƠ BỘ MỨC ĐỘ ĐA DẠNG DI TRUYỀN CỦA QUẦN THỂ ĐIỀU (Acanardium occidentale L.) HIỆN ĐƯỢC TRỒNG TẠI TỈNH NINH THUẬN BẰNG KỸ THUẬT RAPD VÀ AFLP
by VANPHONG Tue Sep 11, 2012 11:30 pm

» “Bƣớc đầu đánh giá mức độ đa dạng di truyền của quần thể điều (Anacardium occidental L.) tại tỉnh Bà Rịa – Vũng Tàu bằng kỹ thuật RAPD và AFLP”.
by VANPHONG Tue Sep 11, 2012 11:25 pm

» NGHIÊN CỨU KHẢ NĂNG CHUYỂN NẠP GEN CỦA HAI GIỐNG BÔNG VẢI COKER312 VÀ VN36P BẰNG VI KHUẨN Agrobacterium tumefaciens
by VANPHONG Tue Sep 11, 2012 11:20 pm

» ĐÁNH GIÁ HÀM LƯỢNG AXIT PHYTIC Ở MỘT SỐ GIỐNG LÚA ĐỊA PHƯƠNG VÀ MỘT SỐ GIỐNG LÚA ĐỘT BIẾN BẰNG PHƯƠNG PHÁP SINH HÓA VÀ MICROSATELLITE
by VANPHONG Tue Sep 11, 2012 11:18 pm

tin tuc sinh học

http://www.agbiotech.com.vn


You are not connected. Please login or register

Một cuốn sách bằng tiếng anh về thực phẩm

Go down  Thông điệp [Trang 1 trong tổng số 1 trang]

VANPHONG

VANPHONG
Admin

Nội dung:
Part I Introduction ................................................. 1
1 Keys to new product success and failure ......................... 3
1.1 Food products – the basis of innovation . . . . ................. 3
1.2 Measures of product success and failure . . . . ................. 10
1.3 Key factors in product success ............................... 16
1.4 Product development process: the basis for success .......... 20
1.5 Managing for product success ............................... 26
1.6 Relating to consumers and markets: the key to
product success . . . . . . . . ...................................... 31
1.7 Knowledge of society, industry and technology . . . . .......... 32
1.8 Product development management in the food industry . . . . . . 36
1.9 Basis and structure of the book . . . . . . ........................ 37
1.10 References . . . ................................................ 38
Part II Key requirements for successful product development 43
2 Developing an innovation strategy ................................ 45
2.1 Possibilities for innovation . . . . ............................... 46
2.2 Incorporating innovation into the business strategy .......... 59
2.3 Building up the innovation strategy . . ........................ 64
2.4 Getting the innovation strategy right . ........................ 69
2.5 Focusing the product development programme . . . . .......... 78
2.6 Developing the product development strategy . . . . . .......... 85
Contents
2.7 Planning the product development programme . . . . . . . . . ..... 91
2.8 References . . . . . . . . ........................................... 93
3 The product development process ................................ 95
3.1 Product strategy . . ........................................... 96
3.2 Product design and process development . . . . . ............... 111
3.3 Product commercialisation . . . . . . ............................. 118
3.4 Product launch and evaluation . . ............................. 123
3.5 Service in product development ............................. 130
3.6 Where is the product development process going? . . . . . ..... 144
3.7 References . . . . . . . . ........................................... 146
4 The knowledge base for product development ................... 149
4.1 Technology, knowledge and the food system . ............... 150
4.2 Knowledge management or knowledge navigation? . . . . ..... 157
4.3 Necessary knowledge for product development . . . . . . . . . ..... 165
4.4 Tacit knowledge in product development . . . . . ............... 176
4.5 Creating knowledge in product development . ............... 183
4.6 References . . . . . . . . ........................................... 192
5 The consumer in product development .......................... 194
5.1 Understanding consumer behaviour . . . . ...................... 195
5.2 Understanding food choice . . . . . ............................. 203
5.3 Consumers’ avoidance and acceptance of new products ..... 207
5.4 Integrating consumer needs and wants in product development 209
5.5 Sensory needs and wants in food product development . ..... 219
5.6 Consumers in Stage 1: Product strategy development . . ..... 223
5.7 Consumers in Stage 2: Product design and process
development . . . . . . ........................................... 236
5.8 Consumers in Stage 3: Product commercialisation . . . . . . ..... 245
5.9 Consumers in Stage 4: Product launch and evaluation . . ..... 250
5.10 References . . . . . . . . ........................................... 253
Part III Managing and improving product development ....... 257
6 Managing the product development process ..................... 259
6.1 Principles of product development management . . . . . . . . ..... 260
6.2 People in product development management . ............... 262
6.3 Designing the PD Process . . . . . . ............................. 267
6.4 Establishing key decision points and the decision makers . . . 271
6.5 Establishing outcomes, budgets and constraints . . . . . . . . . ..... 276
6.6 Organising the PD Process . . . . . ............................. 287
6.7 Managing the PD Process . . . . . . ............................. 299
6.8 Company organisation for product development . . . . . . . . ..... 307
6.9 References . . . . . . . . ........................................... 314
vi Contents
7 Case studies: product development in the food system .......... 317
7.1 Primary production: creating a new apple variety . . .......... 319
7.2 Development of Thai mango products and their
competitive advantage in export markets . . . ................. 327
7.3 Industrial products: PD Process and management for
whey proteins ................................................ 332
7.4 Consumer products: new products and a new platform
in variety sauces . . . . . . . ...................................... 340
7.5 Some brief comments on the case studies . . . ................. 345
7.6 Acknowledgements . . . . ...................................... 346
7.7 References . . . ................................................ 347
8 Improving the product development process ..................... 348
8.1 Key messages ................................................ 349
8.2 Evaluating product development . . . . . ........................ 352
8.3 Innovation metrics . . . . . ...................................... 358
8.4 Striving for continuous improvement ........................ 364
8.5 References . . . ................................................ 369
Index ................................................................... 371

Các bạn có thể download tại địa chỉ:
[You must be registered and logged in to see this link.]


drunken drunken drunken drunken drunken drunken drunken drunken drunken drunken drunken drunken drunken drunken drunken drunken drunken drunken drunken drunken drunken drunken drunken

https://cnshk31.forumvi.com

Về Đầu Trang  Thông điệp [Trang 1 trong tổng số 1 trang]

Permissions in this forum:
Bạn không có quyền trả lời bài viết